söndag 2 juni 2013

Ja nu stundar det student,,,,




Ja tänk att min lille Karl tar studenten på onsdag....
Tänk som tiden går...
Nästan varje kväll är det fest, tom idag en söndag...
han är så nöjd.




Och jag har varit och fixat nästan all mat idag...
det blir en asiatisk buffé... så nu hoppas jag att det blir bra.
Ser mumsigt ut på bilderna i alla fall.

Ja alla dessa bilder...
har drömt mig bort bland bilderna på Pinterest...
Och hittar den här...
Vilken dagbädd ute i det gröna, en sådan vill jag ha...
tänk att ligga där under grönskan, eller hur?

Och den här bilden....



fantastisk grönska,och ser ni de härliga träpallarna..
vi har faktiskt fått in något liknande i butiken, jättefina kom in och titta...

Nej nu vill jag bara påminna om trädgårdsrundan till helgen...
Vi finns på Citadellet, bredvid kolonin.
Här kommer finnas växter och annat smått och gott som passar till trädgården..

Välkomna säger vi Skumpor.

Kram Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar