måndag 10 juni 2013

Slappardag ute i solskenet..




Så härligt...
Ätit av den nyskördade salladen från kolonin...
läst...
fixat i trädgården..
och nu på kvällen en kvällspromenad...
Sedan fikade jag och killarna med tårta..
för imorgon är det min dag..
men vi skall iväg på studentfirande...så jag får fira min kväll där bland studenterna...




Ja vad händer härnäst på Skumpa...
Jo ni glömmer inte av våran kväll först i butiken och sedan picnic vid vår koloni...
den 18 juni, anmäl er i butiken, så berättar vi mer.






Ja nu har jag frossat på pinterest igen...
men det slog mig att snart är det midsommar...
och varför inte duka upp ett härligt bord...

Vi hjälper er jättegärna med tipsen...
Vi har gamla tuborg backar, flaskorna fungerar som vaser..
Porslin i både vitt, rosa, grått, blått, grönt, orange och brunt...
det är bara att välja..
små glasvaser..
och massa vackra blommor att sätta i...

Välkomna

Kram Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar