måndag 7 mars 2011

Hisspitch....

Ja vad är nu det?
Idag har jag och Liselotte varit och fått mer kött på benen, för att kunna utveckla Skumpa & Spaljé. Det är så roligt...tack nyföretagarcentrum.
Hisspitch är att du skall kunna presentera ditt företag på ett nyfiket sätt på en ca minut, alltså en hiss färd på kanske ca 10-15 våningar, beror på farten, kan ni det? Det är bla vår läxa till nästa gång...och så fick vi lära oss, om kundnytta som ger lönsamhet, och det vill vi ha...målsättningar finns...
Bilderna visar vykort från Denise Grünstein, köpte jag i går kunde inte motstå.
Kram Helena och Liselotte.

3 kommentarer:

  1. Aha, intressant. En minut är ju ingen tid alls för en som kan raljera i timmar =) Borde man kan kanske testa, man vat ju aldrig när det kan behövas snabb marknadsföring ;)

    Den där boken har vackraste bilderna.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag måste bara säga,,, tulpanpioner eller piontulpaner,,,, DET ÄR MIN GREJ!!!! De är fantastiskt vackra, kan bara önska alla att unna sig dessa underbara blommor!! Tack Skumpa & Spaljé för alla goda idéer och nya saker, t.ex. tulpanpionen... Jag bara njuter!!! / Kram / Ingela

    SvaraRadera
  3. Vakkert!!!
    Takk for at jeg får være en del av blogglisten her inne! :)

    SvaraRadera