söndag 6 mars 2011

Min tavla är klar....


Nu har jag rivit, letat och de här bilderna, tilltalar mig mycket, skulle jag förändra eller flytta så är det helt klart bilder som jag tar med mig.....
De tre som är på bilderna, är Karl längst uppe till vänster och Oskar till höger, och min man man Micke längst ner, de tre tar jag också med mig.
Vitt golv, lite råa väggar, svarta detaljer, sliten skinnfåtölj eller en vacker tygfåtölj, enstaka färgklickar, plåtdetaljer, vackra trädgårdsmöbler och blommor.
Idag har jag och Liselotte varit på en loppis runda i solskenet, lite fynd blev det.., vad saker det finns... 
Nu väntas en ny vecka med mycket planering, utskick, mentor träff på Mollbergs hotell, och allt roligt som hör   till butiken.

4 kommentarer:

  1. Så fint! Gillar sånt skarpt. Gillade bilderna i inlägget under också!!! Du börjar ju verkligen bli duktig på att fota nu :).
    Kram o ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  2. Vad fint det var här, jag tar och följer dig!

    Härlig tavla också!
    Ha det fint,
    Sofia

    SvaraRadera
  3. Tack, för alla fina kommentarer.

    Kram Helena.

    SvaraRadera