söndag 20 mars 2011

Mina Hemmatrakter...


Den här helgen har vi varit hemma i mina hemmatrakter, Kinna det ligger mellan Varberg och Borås. Vi har hunnit med mycket och mycket mys med alla mina familjemedlemmar....i form av mycket god mat som min syster Petra har lagat, och så får man alltid nybakat bröd till frukost, lyx. På fredagen firade vi Karl, Magnus, Christer och min mamma, som har fyllt år...På lördagen stack jag, Petra och min systerdotter Elina på loppis, som bloggen Vintage, Johanna höll i, det är så trevligt att få ett ansikte på de bloggar som man följer. Sedan blev det en shoppingrunda i Borås,  god fika på café Viskan, där bilderna kommer ifrån. Vi besökte även Ljungbergs tyger som låg i den snygga industribyggnaden. Killarna åkte ner till vår sommarstuga i Varberg, där nya projekt skall ske, en ny gäststuga....jag lovar visa när allt har kommit igång.
När vi kom hem till Skåne, sken solen, så härligt, Vera kom in och visade stolt upp sin lillebror.
Kram Helena.


1 kommentar:

  1. Heej
    Det var sååå roligt att träffa dig!! Synd att man inte hann prata mer!!! TACK goa du för att du kom
    stor kraaaam

    SvaraRadera