lördag 5 mars 2011

Lördagsfix...


Plockat och fejat.....
Liselotte ringde precis, en bra dag i butiken...skulle köra till Malmö och hämta ett bord. Men nu har vi lärt oss något, med blocket säljare, man skall nog hämta sakerna direkt, hade blivit lovad och skulle som sagt hämta det i dag. Men när hon ringde för att bestämma tid, så sa hon att hon sålde det igår, Liselotte var inte alls glad och det fick säljaren nog veta...ja nu får vi leta igen....
Jag har fixat lite hemma idag, skall fira farmors födelsedag, med middag på Dannys och kaffe och tårta här hemma, därför har "finservisen" åkt fram.
Imorgon blir det nog lite målning, sätta upp en tavelvägg på toaletten, börja med min moodwall som skall sitta på väggen bakom datorn, skulle gärna vilja ha en gammal kontorsstol, en laptop, men jag gillar min stationära dator, vi får väl se vad det blir. Den svarta kudden har min mamma sytt, den gamla fotogenlampan är en bröllopspresent från min syster och pappa, den lilla vita vasen är loppisfynd.
Titta vad härligt solen skiner in på köksbordet....
Ha en trevlig Lördagkväll..
Kram Helena.

1 kommentar:

  1. Tusen tack för dina kommentarer på min blogg! Det stämmer att vi bor i en gammal lägenhet och att det är den som jag visar på bilden. Snart flyttar vi dit igen efter att ha bott ett par månader i en annan lägenhet tillfälligt. Blir skönt att komma hem igen.

    Fina bilder. Fint litet skrivbord och den svarta, höga ljusstaken var helt underbar. Var hittar jag en sådan? I butiken? Jag har faktiskt varit inne hos dig/er och handlat lite smått. Jättefin butik Bra jobbat ;) /Elle

    SvaraRadera