lördag 29 oktober 2011

Det doftade målarfärg...


När jag kom hem från butiken idag...
Det var rätt länge sedan det doftade färg hemma hos oss...
Fint blir det i alla fall...
Idag har vi haft besök av en fotograf...i butiken...
det är så spännande.... vi skall fortsätta imorgon
hoppas det inte bara regnar...
Jag berättar mer om det sedan....
Ikväll blir det hemmakväll....
framför tv SÅ MYCKET BÄTTRE börjar idag 
ett av mina favoritprogram....
Gillar ni det?

Ha en trevlig lördagskväll kram Helena.


1 kommentar:

  1. Hade inte sett första säsongen av Så mycket bättre, men hört så många positiva kommentarer. Var helt enkelt tvungen att bänka mig igår kväll - och det är jag inte alls ledsen för! Det blir helt klart fler avsnitt och jag skulle gärna sett den förra säsongen också:)
    Ha en skön söndag!
    Kram Suzann

    SvaraRadera