tisdag 4 oktober 2011

Heltid på Skumpa & Spaljè...


Ååååå så skönt,
nu har jag bara ett jobb...
det är så härligt att bara få ägna sig åt
sitt egna företag och lägga all krut där...





Bilderna idag kommer hemifrån mig....
lampan har kommit upp...
och jag är nöjd...
Det lilla vita bordet är vårt sängbord...
Lite tankar om inredning,
nu när man har hamnat i bloggvärlden,
så mycket stilar, alla hem har sin prägel..
Vad är rätt eller fel?
Men det är en stol jag drömmer om och det är...


Visst är de snygga...

Har ni ätit några goda bullar idag?
När jag kom hem knackade det på min dörr...
Det var min granne och vet ni vad hon hade med sig?
Nybakade bullar, vetekrans med kokos och äpple,
och hemmagjord äppelmarmelad,
ja man kan bra säga tack och ta en underbar fika på kvällen.

Kram Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar