torsdag 13 oktober 2011

Tidningar....


Så mycket tidningar det finns att köpa,
när det gäller inredning...
Vilken skall man välja, skall man spara alla...
Nu har en del kommit till användning...
gjort en inspirations tavla i butiken....
Letat, rivit och klistrat....
Man får så många goda idéer...
till sitt egna hem....och butiken..


Bilderna är från mitt hem...
Vilken underbar höstdag det har varit idag...
Jobbade på förmiddagen i butiken,
sedan stack jag till Helsingborg,
för att gå på utvecklingssamtal med grabben,
efter det tog jag en kort shoppingtur,
för jag skulle vänta på Karl när han slutade skolan...
Det var längesedan jag gick och strosade i Helsingborg.

Nu får ni ha en trevlig helg, om vi inte ses innan..
För imorgon är det kulturnatt,
hoppas ni tittar in på kundkvällen och vernissagen.

Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar