måndag 17 oktober 2011

Silver, svart och blått....

foto Helena
Idag har jag lekt lite med foto....
Ja vad har man mer gjort...
En lugn förmiddag hemma...
Vek lite Skumpa & Spaljé reklam,
samtidigt tittade jag på Malou efter tio på fyran
Vilka tänkvärda debatter hon har...
Den här veckan handlar det om prestationsångest/krav
tänker vi och gör saker för oss själva eller för andra...
Har ni chans så titta på det...

Foto Helena

Vid middagstid stack jag och Liselotte
 till Glumslöv och la lite reklam i postlådorna,
här fick man en och en halv timmes härlig promenad ute i solen.
Sedan blev det faktiskt lite höst städ och grävning i trädgården.

Nu skall jag sätta mig och titta på reprisen av Trädgårdsfredag...
Nästa torsdag skall vi faktiskt på frukostmingel med Tarec Taylor
på Trollenäs slott, skall bli spännande.

Kram På Er Helena.

1 kommentar: