lördag 15 januari 2011

Ett litet morgoninlägg...

Godmorgon på er alla, idag har jag en liten ledig lördagförmiddag, Lotte tar butiken, sedan skall vi iväg och shoppa lite spännande saker, hoppas det blir bra.Jag tänkte att jag skulle inrikta mig denna helegen på att få lite ordning i källaren, inte så roligt men det måste göras, och den där eviga tvätten som aldrig tar slut. Men först lite god frukost till mig, Micke och Karl. Min store pojk Oskar har åkt med ett gäng ner till Bad Gastain, tänk vad roligt de har det, man kommer själv ihåg hur roligt det var.....men visst är man lite orolig, de där mammakänslorna ni vet...
Titta vilken vacker tulpan, köpte med mig den från butiken igår.
Odlingsklockor kan man använda till mycket, bara som den är, eller vårlökar eller som jag gammalt porslin.
Ha nu en riktig skön helg.
Kram Helena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar