måndag 10 januari 2011

Vad det är underbart med massage....

Idag kan jag bara ge goda tips på två böcker som är bra för själen, efter en härlig HELKROPPSMASSAGE hos Annalena, Hälsa kroppens själ, känner man bara ett lugn, tankarna gick främst till boken En lisa för själen. Jag kunde inte sluta läsa den och så älskar jag min trädgård...och längtar dit faktiskt idag efter det trista och gråa vädret.
Det andra tipset är Superhälsan, har inte läst den men det är många som har köpt den hos oss, passade bra för när jag tittade in hos Lotte, hade hon bakat GI bröd som jag fick med mig, nu är det inte jul längre...
Kram Helena.

2 kommentarer:

  1. Hej hej...
    Tar imot tipsen,och ska fundera skarpt på att köpa "En lisa för själen".
    Jag är usel på att ta hand om mig själv.
    Har aldrig gått på massage el något annan bra & härlig omsorg för kroppen.
    Jag borde verkligen ta tag i det. Man borde kanske unna sig det då o då....
    Tack för ditt tips...
    Och ja nu är det inte jul längre...inga undanflykter mer.
    Ett Sunt 2011 :) jepp

    Må så gott
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej Helena!
    Tack för boktips! Jag börjar också längta ut i trädgården nu. Tänk när de första lökarna tittar upp! Har flyttat ett stort antal påskliljelökar till en mer synlig plats. Hoppas, hoppas de ska komma upp och glädja oss i vårsolen! För visst skiner väl solen varje dag om våren:-)
    Ha en bra tisdag!
    Kram Anna

    SvaraRadera