tisdag 4 januari 2011

Förvaring...

Idag glömde jag kameran...så inga nya bilder från butiken, men oj vad mycket nya blommor vi handlade idag...stora myrten på stam, primuler i vackra färger, tulpaner både snitt och lök, småblommiga orkidéer, ja vad har jag glömt. Jo vi har även handlat lite möbler på blocket, jag visar bilder senare, man ser redan nu hur man kan exponera det i butiken, vi längtar.
Istället visar jag lite saker man kan förvara saker i....

Trälådan finns på Skumpa & Spaljé, här förvarar jag tidningar och ljus.
Och ett hem som jag gillar.....ledig stil, visst är skolstolarna härliga...

Bild från Lantliv.
Kram Helena.

1 kommentar:

  1. Ja vilka fina blommor ni hade fått in!!! Älskar Myrten! Och älskar vasen jag köpte. Beundrar den varannan minut :).
    Stolarna är jättefina. Industrisnyggt!
    Ser framemot att se möblerna!
    O tack för du lade undan ramen, glömde säga det i all stress igår :).
    Kram/ Jennifer

    SvaraRadera