fredag 21 januari 2011

Formex i bilder...

Här kommer ett litet inlägg med bilder från FORMEX, vi hade en jättetrevlig resa, och mycket inköp, men nu får vi vänta i någon vecka innan det kommer. Vi har många tankar om butiken nu när de nya sakerna skall fram, håll ut....
JAG SÄGER BARA DET ÄR MYCKET FÄRG.....MAN BLIR GLAD (vi träffade på många kändisar också)

Det där med färg, är det både kontraster och då i starka färger, eller så mycket färg men då i dova toner. Vad tycker ni om mest?
Kommer med mer bilder....
Kram ha en trevlig helg och ett hurra för Lotte i butiken, hon vet vad jag menar, hon är värd många...glas vin idag, jag själv har jobbat i Lund idag.

3 kommentarer:

  1. Verkligen hurra för tjejen som passade butiken när ni var borta. Jag stod och fönstershoppade i fredags kväll i väntan på att våra pizzor skulle bli klara, ca 1815. Då kommer hon ut och ursäktar sig för att det var stängt men om jag ville komma in så var jag så välkommen. "Jag har börjat ta in blommorna men kan ta ut det igen om det är något du behöver till ikväll."
    Det är service det! Mvh Pernilla
    Förresten, de hyllorna i kontoret, var kommer dom ifrån?

    SvaraRadera
  2. Välkomna hem! Fin bildrapportering från Formex! Var inne i butiken i torsdags och köpte lite blommor. Vilka fantastiska franska tulpaner ni hade. Skulle även bekräfta att vi kommer den 10:e jag och Ulrika. Så nu har jag gjort det. Vi ses! Varma hälsningar/Malin

    SvaraRadera
  3. Hej Pernilla! Om du menar hyllorna i mitt så kallat arbetsrum, så har jag faktiskt köpt dem på Ellos. Tack för omdömet, det låter ju bra.

    Vad roligt att ni kommer Malin, på blogg kvällen.

    Kram Helena.

    SvaraRadera