söndag 16 januari 2011

Lite bilder från mitt hem...

Hej på er, vad helgen går fort, men jag har faktiskt fått städat och gjort ordning källaren som jag hade tänkt..Och idag har jag faktiskt bakat kanelbullar, det var faktiskt Karls önskan, kall mjölk och varma bullar MUMS. Oskar har hört av sig från Österrike, han hälsar DET ÄR SJUKT BRA....
Här kommer lite bilder från mitt hem, vad det är svårt att fota i vissa vinklar, jag skulle behöva en FOTOKURS...
Hylla i mitt kök
Hylla uppe i taket, i köket som Micke har gjort
Tapet i köket, från Sandberg, de har jättefina tapeter.

Vår soffa, en gammal dux soffa som jag har klätt om, jag älskar den...
Bokhylla i mitt så kallat arbetsrum.
Den här gillar jag...
Igår var jag och Lotte hämtade något jättesnyggt till affären, vi längtar tills vi får sätta in den, en liten hemlis...
Ha en trevlig söndagskväll..
Kram Helena.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Åh så fint och harmoniskt!

    Tack för mejlet!!!! Så kul, bra intiativ.

    Spännande att se vad det är ni har hittat. Hoppas på att få besöka er snart igen :).

    Kram/ Jennifer

    SvaraRadera
  2. hej!

    Vad kul att få se lite bilder.
    Vad fint ni ser ut till att ha det:)

    Kram på er
    Madde

    SvaraRadera